Ik heb geen Plan van Aanpak
VorigeIk wil de bedrijfsarts of praktijkondersteuner bedrijfsarts sprekenVolgendeSecond opinion bij de bedrijfsarts
Laatst bijgewerkt
Was dit nuttig?
Dit is echt iets tussen jou en je werkgever. Vraag aan je werkgever wanneer jullie samen in gesprek gaan om een plan van aanpak op te maken.
Laatst bijgewerkt
Was dit nuttig?
Was dit nuttig?
